Selamat datang ke blog yang tidak seberapa..... Rajin-rajinkan lah tangan klik button follow tuh.... :))

DISEDIAKAN OLEH MOHD FARID BIN MOHD YUSOFF

Sunday, October 7, 2012

Im Back !! Dengan menda baru !!!

Assalamualaikum !!!

dah lama kan aku tinggal blog ni... nak tau sebab apa? sebab,, aku sibuk mendalami satu cabang ilmu ni.... yang jarang r orang kat Malaysia dengar.... (bajet oversea)... hahahaha..... kalau ade antara korang dengar pon, mesti korang cakap wahhh~~~ sambil mulot nganga luas2.... dah2, tutup mulut tu... kang nanti masuk lalat.... =)


aku malas nak tulis panjang2 sebab ni dah 6.30... aku pun dah nak siap2 g kelas.... tp aku nak kongsi dulu beberapa pic yang mana menunjukkan cabang ilmu yang aku dalami....



HORSEBACK RIDING










Yeahhh !!!! inilah dia ilmu yang aku dalami... ilmu ke-kuda-an.... hahahaha.. ayat dah mcm ape..... ok, ini namanya horseback riding ye adek2.... ataupun bahasa melayunya,, menunggang kuda~~~   aku menunggang kat Pusat Ekuin Perlis yang mana ianya totally F.O.C.... =)


 Posing ngan classic sebelum beraksi.....


Posing lagi sekali....





 Kita try trott dulu~




dah canter pulak dah....


Ok, Mari beraksi... yg ni org panggil canter ! yehaa !! haha




Jangan tiru aksi ini !!!



 Canter lagi.....~



Dah bosan canter dlm arena, kita canter kat luar arena pulak.... =)






ni lah antara pic2 aku riding... banyak sbnarnya menda aku nak kongsi,,, tp masa amat men-jelous-kan dirinya... so aku nak siap2 nak p kelas dulu... nanti2 bila ada masa, aku bg lah tutorial mcm mana nak riding, nak saddleup ape sume... tp kena bg upah sikit r... huhu...

ok, sampai sini je... Assalamualikum !! 
(^.^)

1 comments:

inn nuraini said...

Assalam. Nak tny ckit. Mmg free ke nak ride kuda kat sini? Or untuk org luar ade kena bayar?